joi, 8 septembrie 2011

Doar o amintire...


                                                                        



      Cine esti tu?Cine sunt eu?Sunt o persoana minuscula,neimportanta pe langa tine.Ma simt precum o biata picatura de ploaie cu vibrari de violet care tanjeste dupa dragostea ta.De ce ai plecat?Inima-mi plange de dorul tau.
     Amintirea ta imi rascoleste sufletul.Esti prezent mereu in inima mea.De ce?Oare te voi putea uita vreodata?Daca da,cand,si daca nu,de ce?
     Desi mi-ai ranit sentimentele,amintirea ta e inca prezenta intr-un colt din sufletul meu.Oricat as incerca,nu te voi uita.Vreau sa te sun,sa-ti spun cat de mult tin la tine,dar telefonul nu-mi raspunde la comezi.Imi e atat de dor de serile cand ma alintai,cand imi spuneai vorbe dulci,desi n-ar trebui.Vreau sa vii sa-mi spui,,Iarta-ma!’’.

Un comentariu: